Bizde 1.dozu yaptırdıktan sonra alerji ,huzursuzluk tavan yaptı öncesinde hiç bişey yoktu çocukta . O yüzden 2. Dozu yaptırmadım
alerji doktorumuza sordum rota aşısı alerjiyi tetikleyebiliyor yaptırmayabilirsin dedi yaptırmadım daha kötü olmasından korktum 4 aylıkken ilk dozu yaptık şu an 6 aylık 🤷🏻♀️