Mom456 Adeviyee evimiz doğal gazlı ama banyo odası kadar sıcak olmuyor,soğuk memlekette yaşıyoruz ,havaların iyice ısınmasını bekleyeceğim artık
Mom456 Pembebeyzmavi daha kokusuz ürünler kullandım ama duşa girdiğimde çıktığımda uyuyordu ,o uyandığında baya geçmişti üzerinden,muhtemelen kokumu aldı,ağlamadı uyanık olsa ne tepki verirdi ben de bilmiyorum ,korkuyorum😩😩