sevimlienerji KubrAyhanYigit merhaba bende sigortacıyim oğlum 8 aylık ama çalışıyorum 😊malum hayat şartları 🙄
karsiyakalianne aysenur_58 haklısınız; keşke öğretmenle ilişkili olmasa dersler ama ne yazık ki öğretmen önemli bir faktör.
KubrAyhanYigit sevimlienerji çok var ama kendim Konya’dayim müşterilerim genel olarak Antalya Konya da. Bende İstanbul ile bağlantılı çalışıyorum malum il dışıda yasak Ethica kesemiyorum :))
Mlkmhrrm sevdanurrrrr Att olarak liseden mezun oldum, İş Sağlığı ve Güvenliği okudum C sınıfı igu yum, B sınavına hazırlanıyorum üstüne Sağlık Yönetimi bitirdim. İşyeri hemşiresi olarak çalışma hayatıma devam ediyorum kısaca yok yok 🤭
Elifffinnnn111 sevdanurrrrr tarih mezunuyum evlenmeden ince ucretlj öğretmenlik yapmıştım suan calismiyorum😊