Yasmincrn Sinem38 klasik kullanıyorum evet delikleri büyük kızımda çok hızlı içmeye çalışıyordu genzine kaçırıyordu.
asdfghjj yaseminoztrk hayir degistirmedim 1 delik kullandim mama+meme ilerliyoduk gogsumu birakmasindan korktugum icin 1 delik devam ettim
Yasmincrn yaseminoztrk hızlı içmek istediği içindir veya fazla akıyodur. Bebeğinizi kucağınıza hafif dik pozisyonda içirin sütünü o aylarda genzine kaçırmaları çok fazla oluyor.
Sinem38 yaseminoztrk ben 7 aya kadar 0 no kullandım yani tek delik istersenz anne göğsüne yakın olan biberon ve ucunu alın klasikler biraz büyük
yaseminoztrk Sinem38 ilk önce avent cam biberon kullanıyordum şuanda yine avent in antikolik biberonunu kullanıyorum başlığını hiç değiştirmedim bazen zorlanıyormuş gibi geliyor bazen çok geliyormuş gibi 😬