aventin 125 ml biberonunda 1 delik var bebegim 4 aylik oldu mama icerken surekli terliyordu saclari su icinde kaliyordu doktoruyla gorustuk biberon basligini 260ml olan avent biberon basligi almamizi soyledi . bebegimin cekme gucu cok iyiydi 1 delikli biberondan cekerken cok zorlaniyordu suan kullamdigimizda hoc terleme sikintisi yasamadik. ilerleyen surecte 330ml olan 4 delikli basliga gecicez insallah