Esilamm01 Aselduru88 valla canım ben arada çorapla yaptırıyorum ama çogu zaman çıkartıyorum hava alsın diye hem genellikle banyo yapınca yada hasta gibi hissettiğim zaman çorapla yatırıyorum
Hilall-16 Şimdi bu postu okudum ve bebeğimin ilk kez çoraplarını çıkartıp yatırdık hep aklımdaydı çorapsız yatırmak ama üşür diye korkuyordum bakalım deneyelim :)
busrasilra14 Aselduru88 corap giydirmek bebeklerin ani olumlerine sebep oldugu icn doktorlarin onerdogi birsey degil. Ee aralikts dogum ysptim Bebegim kesinlijle uyku tulumunu kabul etmiyor mecburen corap giydiricem sadece dikkat ettigim det ince olmasi ozellillkle lastikleri
MehtapKocak Aselduru88 5 aylik ikizlerim tulum giydiriyorum rahat rahat yatıyorlar ustlerini aciyolar üşurler gaz olur diye çıplak da yatirmiyorum
ppzeynep Sadekahvem Ben de öyle bırakayım o zaman ya. Bakıyorum ayakları sıcacık ama sabaha karşı üşürse diye giydiriyordum. Teşekkürler.
Gul34 Aselduru88 4 aya kdr çorapla yatırdım snra doktor tavsiyesiyle çıkardım kan akışını engelliyo hemde turnaklarında hava almadığı için sararma yapıyomuş şimdi 7 aylık çoğu zaman gündüz bile giydirmiyorum özgürce dolaşıyor
Mervee35 Aselduru88 yatırma bnce canım. Patikli alt giydir altına daha rahat oluyo. Hem kafan hem bebiş 😂
Feyzosunannesi Aselduru88 benimkids 7 bucuk aylik ben giydiriyorum birakmaj istiyorum ama ustunu aciyo üşür vs diye kiyamiyorum
Zeyna_ Ecml33 3 ay 6 günlüğüz bizde. Giydiriyorum ben hava soğuk çünkü ev ne kadae sıcakta olsa. Nisandan sonra giydirmeye bilirim ama