6 aylık olacağız Bi kaç gün sonra ama hep çorapla ya da tulumla yatırdım. Hatta eşim Bi kaç ay önce çorapsız yatır daha iyi biraz rahatlar ayakları dedi bende kış vakti açılır üstü üşür falan diye çıkarmadım kan akışı yavaşlar muhabbetini şuan sizden okudum bundan sonra artık havalar güzel bende öyle yapayım olmadı.