EsraMira adakusunannesii Aklımda ikea antilop veya kraft snack almak vardı ama eşim habersizce kendi kafasına göre gidip Bee High Chair mama sandalyesi almıştı.Memnunum, iki yaşına girecek hala kullanıyoruz ama o kadar para vermeye bence hiç gerek yok.
Gokcelgin adakusunannesii joie en güvenli ve en konforlu bence fikrimce biraz pahalandı ama en iyisi o diye düşünüyorum ben
Yavuzseliminannesii Joie mimzy lx sonuna kadar parasını hakediyor çok sağlam emniyetli malzemesi kaliteli iç pedi olsun kumaşı olsun muhteşem 👍🏻 Biz ebebek Şubat indiriminden almıştık arada indirime giriyor yine takip edin isterseniz