adakusunannesii Bebişim 1 ay sonra ek gıdaya geçecek yavaş yavaş gerekli malzemeleri toplamaya başladım, ama en çok kafama takılan soru mama sandalyesi çok fonksiyonlu bir çok ürün var sizler hangilerini kullanıyorsunuz, tavsiye edersiniz ?
Zeynepekr adakusunannesii Bizde yeni geçtik ek gıdaya prego polo aldım. Ben bebeğin sandalyeden düşmesinden vs korktuğum için böyle tercih ettim. Memnunuz şimdilik açıkcası ayarlanabiliyor kademeli tepsili emniyetli ve sallanmıyor ayakları kaymıyor , materyali sağlam ve benim için bu önemliydi . Belki bira büyük olabilir ama benim için sorun değil
patilianne adakusunannesii chicco polly aldım bende daha ek gıdaya geçmedik ana kucagı gibi kullanıyorum
QueenBeee adakusunannesii ben mallerin mama sandalyesini almıştım ama perşembe günü A101’e gelecek bi ona göz at istersen canım
Betul6060 @Adakusunannesii#Benim içinde önemli olan bi durumdu çok araştırdım ve baby care aldım çok memnunum kaymıyor ayarlanıyor emniyetli sevdik biz kızımla 🥰
Emir123ali https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcStNichcjuZpo6wb5PgBxajB7svBGizE3Iw9bC-uFcThsUXGkPgoeRW8gzv&s=10. Tavsiye ederim çok iyi hem sallanıyor müzikli hem uyuyor hem yemek yedirirken felan çok işime yarıyor sağlamda ben 950 aşmış fiyatı baya düşmüş
Merve-eee adakusunannesii kiwi koala kullaniyoruz foksiyonlu bir sey inceleyin isterseniz memnunuz ben ywmek yaparken falan da rahat otnuyor yalbiz soyle bi sorun yasadik onundeki tabla tamamen cikabiliyor ya o acma yerini mandalini ayagiyla aciyor tabla dustu bir iki kere korktu orayi koli bandiyla kapattik ona dikkat etmek gerekir onun disinda baya memnunum.
ilknur06 adakusunannesii joie mimzy xl kullanıyoruz çok memnunum gerçekten isabetli bir tercih yapmışım
gezentianne adakusunannesii ikea antilop hem pratil hem hafif hem de ayaklarını cıkarıp istediğin yere götürüyorsn
karabocuk adakusunannesii bende iki tane mama sandalyesi var biri ikea antilop aşırı portatif tasıması kolay sade temizliğ kolay. negatif yönleride iki yasına kadar anca gider ama tombul bir bebekse iki yasına kadar kullanamayabilir. ayaklarında tekerlek yok ve hafif oldugu için sanki cocugun asırı hareketleriyle sallanıyor. diğeride chicco marka ondan cok memnunum ayakları asırı saglam devrilme dingildeme yapmıyor asla. cocuk bes yasına kadar oturur ön masası cıkıp yıkanabiliyor sırt ayarı yapılabiliyor tek kusuru asırı hantal. ayaklarında tekerlek olsa da mutfaktan salona tasırkenbile belim kopuyor