Ppinar71
Yani burda herkesin ondan bundan tanıdığından örnek verip şu ilacı içti bişey olmadı demesine çok şaşırdım gerçekten gözlerime inanamıyorum. Acaba bir baktılar mı zoratanin roaccutane gibi ilaçlar nasıl ilaçlar diye. Kuzum engelli olabilir tabi bebeğin, ilacı bıraktıktan sonra bile 6 ay hamile kalmaman gerekiyor. Yine de Allah büyük tabi, sen bir doktıra görün ilacı kullanmaya başlayalı çok oldu mu ki? Kuzum kusura bakma ama çok dikkat etmen gerekirdi, inşallah yoktur hamilelik ama gerçekten dikkat etmen gerekirdi. Hatta bu tür ilaçların evlilerin kullanmasını bile çok desteklemiyorum ben. Burada kürtaj postu açarak da zaten hata etmişsin. Allah isterse bir şey olmazı falan yok, o ilacın yükümlülüğünü sorumluluğunu kendin bilerek kullanmaya başladın, doktorunun mutlaka bilgilendirmiş olması gerekiyor. Napayım hamile kaldım ama allah istemezse bişey olmaz diye bir şey olmaz, olamaz. Tabi istemeden olmuşsun yapacak bir şey yok, sen direkt doktora git bence hakkında hayırlısı olsun