Ppinar71 şimdi yorumları okudumda canım ilaç kullanıyorum diye demişsinya bende öyleydim ilk bebeğimde hatta bana bir doktor göze alıyorsan doğur sakat olur dedi ama Allah istemesse asla bişey olmaz inan sonfa başka bir doktora kürtaj olmaya gittik bana dedi sakın aldırma 4 aylık 2 aylık testlerine bakılsın anormal bir durum görülürse vicdanına kalmıs aldırırsın dedi ama biz vazgeçtik aldırmaktan Allah bin kere razı olsun şimdi kızım 13 yaşında ve çok sağlıklı elhamdulillah kimsenin dediğine bakma Allahın bir bildiği vardır insn dus et bebeğin varsada hamileysen bir cana kıyma ne olur gelen herşey Allahtan başımız üstüne bu durumda bize o bebekleri verdiyse öutlaka bir bildiği vardır yaradanın sakın aldırma kardeşim yaşayan biri olarak söylüyorum aksi birşey bile olsaydı bebeğimi asla aldırmayacaktım o doktor aklımı başıma getirdi cahildim 18 yaşındaydım şimdiki aklm olsa asla onu bile düşünmezdim şimdi kızım 13 yaşında ve hamdolsun sağlıklı akıllı Allah dilemezse hiç bi şey olmaz olumsuz düşünme