Bal_yanak İlk arabamı şokta almıştım 40 tl sanırım çok olmadı alalı oğlum çok sevdi tutunup ayağa kalkıyor. Kanguruda ebebekteki kanguruya benziyor sanki eğer ondansa ben kullanıyorum bi uygulamadan almıştım 20 tl ye ikinci el ama temiz kullanılmıştı. Bebeği hem kendinize hem de dışarıyı izleyebilecek şekilde oturtabiliyorsunuz. Bel desteği yok 12 kg kadar taşıyor. Ben severek kullanıyorum oğlumda dışarıyı izliyor eğleniyor sağa sola bakıp duruyor 🤗🥰 umarım yardımcı olmuşumdur. Siz de uyguna almak istiyorsanız ikinci el uygulamalardan da alabilirsiniz bazen sıfır oluyor ürünler. Kullanamıyorlar elinde kalmasın diye ucuza satıyorlar.