YavruKurdum Dikmişler mi nasıl ki? Bende iyiki doğdun yazan süsten almıştım sonra çok hoşuma gitmedi. Oğlumun baş harflerini başka renk kartona çizip üzerine yapıştırdım. O bannerin kenarında kalan ipleri de isim yazılı kağıtların arkasına tutkalla yapıştirdm. Hani böyleyse sende yapabilirsin