YavruKurdum Şimdi doğum günü için oğlumun ismini yazdırdım kumaş panoya. Ama ters yazmışlar. İğneyle tek tek çıkartmam lazım falan. Bozarım diye uğraşmak istemedim de acaba kötü mü olur ki ya? Ali Barlası, Barlas Ali yazmışlar…
Mom070 YavruKurdum Ben kullanmazdım, eğer değişirse değiştir olmazsa geri ver düzeltsinler yada yenisini yapsınlar.
YavruKurdum Mom070 Bakacam artık çıkarıp olursa bozarsam diye endişe ediyorum geri de yollamam herhalde ya bilemedim
Rubab_Mommy YavruKurdum Bence hic sokme işlerine girme canim.Ayni isim sonucta başka bişey yazmamišlar
Zinnureyn YavruKurdum İplerden söksen eski halinde yapabilir misin balım? 🌸 Yapamazsan ve içine sinmeyecekse, hic bozmadan iade et.. Yenisini iste 💕 Ama bence Barlas Ali gercekten cok güzel geliyor kulağa bile ☺️🍭
Tatlican YavruKurdum aslinda kolay bozulur gibi duruyor ama cesaret edemediyseniz anlayan biri yapar .
Zelisblt YavruKurdum bence kendinizde kolaylıkla düzeltebilrsinz. Dikkatli söküp dikersenz sıkıntı olmz diye düşünüyorum ☺️
Mom078 YavruKurdum Barlas Ali çok şık bence bi çözüm daha var Ali ve Barlas olanı ortadan kes yer değiştirip dik
YavruKurdum Zinnureyn Bende dedim Barlas Ali koysaydık keşke öyle de güzelmis isim diye 😍😍 İplerden yaparım da inşallah bozmam Meltemciimm😍
Rubab_Mommy YavruKurdum Gozune hoş gelmiyosa.Hep icinde ukte kalicak bişeyse degiştir o zaman.Icinde kalmaz en azinda rahat edersin☺🌸