Aselipekveannesi 15 günlükten beri sözde yatırıyorum doktorumuz bize de gazziçin önermişti dikkat edin bir şey olmaz dememişti yanında olmadığım zamanlarda yatıyordum ama kafasını kendi çevirebiliyordu . Şimdi dört buçuk aylık hala da öyle yatırıyoruz uykulari gayet güzel