Doktorlar bu konuda ikiye ayrılıyor. Bir kısım öneriyor diğeri öneriyor. Anı bebek ölümlerini engellemek için Amerikan pediatri derneği sırt üstü diyor. Ama gaz konusunda daha iyi olduğu için ve kustuğunu tutmadığı için ve daha uzun süreli uyku sağladığı için öneren doktor da var. Bebeğinizi gozlemleyip ona göre hareket edin bence. Ben sırt üstü ve yan yatırıyorum sadece. Yüz üstü yatırmaya korkuyorum, fobim var. Ama yatıran anneler de biliyorum.