Hvnannesi ilk ay 24 günde 700 gr almıştı, saglık ocağı sınırda dedi, doktorumuz emzirmeye devam dedi. İkinci ay 1100 gr aldı, çene kuvvetleri arttıkça daha iyi çekiyorlar sütü, 3. ay 900 gr aldı ama meme reddimizde oldu. Şimdi 4. ayı bekliyoruz bakalım.. sizinkide kötü değil yani 👍🏻