Kızlar kızım bugün tam bir aylık oldu doktorda kilosu 4430 gr çıktı doktor biraz az dedi sizce de az mı böyle olup toparlayan oluyor mu sonra sadece anne sütü alıyo ve bu aralar grip oldum o da sanırım benden kaptı burnu kapalıydı emmesi azalmıştı nu da etki eder mi ki tabi burda kilo önemli değil sağlık dieceksiniz orası öyle her şeyden önce sağlık ama kiloya da doktor öyle diyince üzüldüm