Hande aynen bende hep sikayet okudum paribu hakkında donuyor parayi cekemiyoruz vs diye ama yinede ondan devam ediyorum digeri icerik olarakda para aktarımı olarakda çok profesyonel geldi bana.
Zaten 100 tl attım onun için okadar kafa yormayayım bari basit olsun dedim :)
Birde binance kimlik resmi istiyor onada guvenemedim