Momofaboy Baharim instagramda emzirmedestek veren ebeler var bursaemzirme destek, doçdrgülizonat, gültenebe mesela bunlardan birinde memede uyuyan bebekle için bir post görmüştüm. Belki onlara sorarsanız tavsiyeleri olur.
Reyhan0066 Baharim canim benim bebegimde ayni seninki gibi ilk gelen sutu emiyo 5 6 dkk sonra doyuyo galiba ki cekiliyo ama yagli sutu alamadigi icin de hem cok gazi oluyo sadece onsut aldigi icin hem de kilo alimi yavas ben ne yaptim biliyomusun 2 3 dkk sagiyorum gogsumu ondan sonra verdim bebege gercekten cok iyi oluyo oyle hem yagli sutu de almis oluyo...sagarken dikkat et sut indikten sonra 2 yada 3 dkk sag yani sut inince zaman tut demek istiyorum hemen sagar sagmaz inmiyo cunku
Baharim Reyhan0066 canım sızlayarak inen sütü kastedıyorsun sanırım? Ama ben bu sagma işinş hangı bırgun yapayım ya :(( bariz bi kilo farkı oldu mu sizde