Ebrarkutay
Geçmiş olsun benimde sağ göğsüm öyle oldu kitle oldu dış kısmında iç kısmında oluşanlar geçiyordu ama dış kısmı büyüdü sertleşti ve müthiş ağı yapıyordu iki hafta önce bende halsizlik ateş ve göğüsün o kısmında ağrı başladı birden bildiğniz ağlayarak acile gittim onlar serım yaptılar ve genel cerraha görünmem gerektiğini söylediler bu arada sütüm o göğsümde çok azaldı çok üzülüyorum sağıyorum ama artar umarım 😞🙏🏻 neyse g cerraha gittim Mastit dedi ve antibiyotik verdi dün bitti ilacım daha rahatım şişlik gitti ağrı yok sütüm arttı biraz ama diğer göğsüm gibi değil artar diye bekliyorum gğn içinde sağıyorum bikaç kez.. uzun oldu kusura bakmayın..