Busder27 biz 3 aylık iken 120 falan içiyorduk aptamil de bazen 150 bile oluyorsu 3 saatte bazen dört saate çıkarıyordum ben ama sma mamayı kullanmaya başlayınca başta sevmiyordu pek içmezdi sonra alışınca onda da öyle yaptı bebeğim ama alerjik bir bebeğim olduğu için alerji mamasına geçiş yapınca zorla içiriyorum ve pek içmiyor