Prens0205 eylulmeselesi benimde hareketli kayıyor elleyince ilk çıktığında çok acıyordu böyle kocaman bir sivilce çıkarda zonklar ya onun gibi tuhaftı sonra ağrısı gitti öyle duruyor doktor da istersen alalım ama bence gerek yok dedi Bende aldırmadım
Defne0650 eylulmeselesi 1yildir bir taneydi geçenlerde 4.tane yanında çıkınca biyopsi yapıldı sonuc bir kaç güne çıkar 3hafta oldu