eylulmeselesi canım benim de göğsümde var yani hareket ediyor ağrıyordu banyoda ovdum masaj yaptım sonra Şuan ağrımıyor elleyince ağrıyo biraz çok şükür şiddetli değil bugün genel cerrahtan randevum vardı sıktığımda süt su ve yapışkan sarı akıntı geldiğini söyledim sıkarsan tabi gelir erkek sıksa erkekten de gelir dedi MR çektirmemi istedi o da 22 Nisan’da gitcem benim sıkmamın nedeni acaba kan felan gelecek mi diyeydi teyzem de göğüs kanseri dedem de kanserden vefat etti aklıma kötü şeyler geldi korktum Allah korusun hepimizi evladımıza bağışlasın 🤲 acaba başka bir doktora daha mı gözüksen içinin rahatlaması için 😊 inşaAllah bişeyimiz yoktur iyi sonuçlarla dönmeyi nasip etsin hepimize rabbim 🤲