Zelisblt omeralismom dha rahat olurdu ama yatak odasında yer yoktu bebeğimi koyacak, kızımda artık büyüdü yani ona da rahat büyük bi yatak gerekliydi ☺️
Hdus Bende hep planımda 5.6 aylıkta ayırmak istiyordum ama 2 saate bir uyanıyor bazen memeden ayrılmak istemiyor. Küçükken ayrılsa hem anne hem bebek için kolaylık olur askında. Öksürsek uyanıyo
nazatamina omeralismom uykum cok hafif gik dese duyuyorum odada koltukta var emzirip yine odama gidiyorum
Mercimeeek2020 omeralismom gece çoğunlukla uyanmıyor, uyanırsa emziğini veriyorum devam ediyor uykuya. Ama ben gece 2 de mamasını veriyorum uyurken acıkmadığı için uyanmıyor 🌺