Bende 6 aylık ayırdım her zaman nasıl yapıyorsam anakucağında salladım ve yatağına yatırdım ilk gece. Odalarımız yan yana ama yinede ilk gece telsiz koydum, diğer geceler telsize bile gerek kalmadı zaten. Öyle öyle şuan 5 ay oldu odasında kendi yatıyor 👍🏻🌸