mozaik Nergis24 kuzenimin oğlu 3 yaşindan sonra konuşmaya başlamişti. Herseyi anlar , yapardi. Kaç doktora götürmüşler o zamanlar , normal denmiş. Şimdi universiteye giden delikanli. Inşallah en yakin zamanda duyarsıniz anne deyişini ❤
Gamzeli Nergis24 yine goturun isterseniz yada ailede genetik hani gec konusan olduysa cocugunuz gec konusabilir
MerveC Tosbikgiller19 evet. Bi tanıdığımın kızı 4 yaşında bazı gelişim sorunları vardı doktor bu çocuğa hiç TV izletmediniz mi diye sormuş yani tv o kadar da korkulacak bir şey değil dozunu ayarlarsak çocuğumuzun ne izlediğini kontrol edersek
rbndmrcn Nergis24 benim oğlum da 20 aylık sadece anne baba(gaga)diyor o kadar başka bişey yok ama biZde başka eksiklikler de var parmağıyla gostermıyor benım elımı tutup gosterıyor vücudundaki bölümleri bılmıyor ya da biliyor ama göstermiyor taklit yetenegı az vs bunlar beni korkutuyor yoksa siZinki gibi sadece konuşmamak olsa hiç canımı sıkmazdım işitmesini kontrol ettirin aklıma gelen sadece o ama diğer herseyı yapıyor bence bol bol konuşun ve bekleyin
Nergis24 rbndmrcn parmağı ile göstermemesi sıkıntı lütfen vakit kaybetmeden bir psikiyatrii ile gorusun
rbndmrcn Nergis24 benim elimi tutup gösteriyor illa kendı elını mı kullanmalı acaba sonuçta bi şekilde gösteriyor mu denmeli çocuk doktorumuz bizi sevketti ben yurtdısındayım ve burda maalesef beklemek zorundasın 1 ay sonra gorusebılecegız cocuk gelişim uzmanıyla inşallah
Zeynebsmom Nergis24 maşallah çok Zeki bence de. Bir sorun olduğunu düşünmedim ben bu şekilde zaten mümkün değil. Bazen inatlaşıyorlar hatta ben bazen utandıklarını bile düşünüyorum 😊