Nergis24 canım doktor normal dediyse beklemekte fayda var işin uzmanına zaten gitmişsin 2 yaşı bekle 2 yaşa kadar hala anne baba demediyse o zaman başka bir uzmanla görüş bu süreçte de bol bol bu ne diye her nesneyi sor kendin cevapla alkışla kendini onu teşvik et. Kuzenimin oğlu 3 yaşına kadar gık bile demedi onlar da götürdü doktora uzmana vs test yaptılar üstün zekalı çıktı. şu an büyüdü bıcır bıcır konuşuyor hiç susmuyor maşallah. konuşmama sebebi neymiş biliyor musun? Canı istemiyormuş