Ikiprens_annesi canım merhabalar bizde aynılarıını yaşadık o aylarda oluyor öyle benimde bebeğim sürekli ağlıyordu meme istemiyordu ama hiç bir zaman biberonla vermedim doktoruma sordum eğer gerçekten emzirmek istiyorsan dedi biberona alıştırma çünkü alışırsa kolayına gelir, ve benim bebeğim emdiğine rağmen herkes bütün çevrem bana sütün yetmiyor takviye mama ver diyordu ama ben çok inatçı bi insanım onlar öyle dedikçe ben daha da hırs yapıyordum hep dua ettim sütüm olsun diye ve şu an kızım 1 yaşında sadece anne sütü ile besleniyor👼🏻🌸 Bir anne bir kadın herşeyi yapabilir içinizi ferah tutun ve gerçekten isteyin🙈