Ikiprens_annesi karanlıkta emzirmeyi deneyin,büyüdükçe daha iyi görmeye başlıyorlar etrafa bakmayı tercih ediyorlar meme yerine,dikkatleri dağılıyor,hele evde biri varsa o odaya gitmeyin emzirirken,bizde böyle olmuştu en azından,bunu farkedince ben karanlıkta emzirip salona öyle geçeyim dedim ve tuttu😊gündüzleri odasında ,yatağında biraz karanlıkta uyuyor,uyanınca hemen emziriyorum odada,geceleri zaten benim yanımda karanlıkta uyuyor ,iyi emiyor😉deneyin bakalım sizde😊stres yapmayın geçici oluyor böyle şeyler genelde,bebeğinizle tentene temas yapın mümkün oldukça ,ilk bir sene kucak ,ten teması çok önemli asla şımarmaz ,aksine bağınız artar😌