Asabi_Bebe Mertinannesicilem hadi ya bilmiyordum.bende riskli gruptayım e manızdan raporum çıkmış bende seçeyim o zaman🙂
Asabi_Bebe Mertinannesicilem mhrs de olmuyor ya alman aşısına randevu vermiyor.baktım az önce.çin aşısına da ilçeye veriyor randevu
baloglus tospikannesii Bu konuda bende kafayı yemek üzereyim çin mi alman mı diye 😂 Sürekli fikrim değişiyor net bişeyde olmadığı için
Atesbocegi tospikannesii valla Benim kafamda Çin malı alman malı olarak canlanıyor bu durum. O yüzden biontech