Tünaydın herkese ☺️ Aşıyla alakalı birşey sormak istiyorum bilgisi olan, sağlıkçı olan yardımcı olabilir mi? Babam polis, onlara da hak geldi şimdi, aşı vurulacak, iki tür varmış aşı şuan, biri Çin sinovac marka, diğeri Alman biontech. Hangisi iyidir?