Papatyaninannesii böyle yaparsan gaz sorunu varsa erken kurtulursun biz 3 aydan sonra hiç gaz sorunu yaşamadık canım birde biberonla besliyorum düşün yani ☺️Daha aktif hareket halinde oldukları için eller ayaklar oynayıp dönme vs çabaladıkça pıtır pıtır çıkıyor gazlar sonra zaten daha mamayı içmeye başlarken yada emerken totodan gazları salmaya başlıyor ☺️👍