Kızlar 2 ay kontrolune gittik doktorumuz motor gelisimi ile ilgili bisi demedi, bende aradtırdım tam ne olacak bilmiyorum bu ay,
kızım 36 haftalık doğdu 33-34 hafta ile uyumluydu, küvezde kalmadık 2.380 gram doğdum 2 ay kontrolunde 4.900 gram anbe sütü alıyor.
konusurken bize odaklanıyor
agu diyor çığlık atıyor yanından kalkıp yürüdüğümde beni takip ediyor, sesli renkli nesneleri gözü ile takip ediyor canı isterse tabi, sırtustu yattığında ellerinden tutunca kendini kaldırıyor, yüzüstü yatınca kafasını kaldırıyor 4-5 sn yorulunca bırakıyor tekrar kaldırıyor. omuzumdayken basını tutabılıyor yorulunca yaslıyır. Ellerini emiyor acıkınca 1 ayından beri ama eline bir nesne verince tutmuyor ellerimi verince tutuyor canı ıstemezse de tutmuyor benım dıkkat ettiklerim bu ekstra yapması gereken bisi var mı yada ben gelisimi için napmalıyım önerisi olan car mı?