E_saryaninannesi benimkide ilk zamanlar ağlardı dediğiniz gibi market dönüşü bende ağladığı için kucağıma alırdım ama inatla vazgeçmedim hergün 10 daikada olsa site içinde sürdüm . Şuan 8 buçuk aylık 3 saat otursa gıkını çıkarmaz evde mizmizlik yapar aşağı indiğini an keyfi yerine gelir. Şimdi kedi kopeklerinde farkına vardı daha da mutlu. Bir süre daha bence vazgeçmeden hergün deneyin.