Bsrultrk Ayazimmm evet en etkilisi ayakta tutturmak oldu gerçekten özellikle kırmızı balık ı söylerken 😅 yatarak beceremedim biraz denemem gerek sanırım
Nesrincente Bsrultrk kıyamam Allah tan benım kı uyuyo sabahları uyku daha bı tatlı oluyo sanki ya cok zor gelıyo ama bebıste gulucukler havada ucusuyo mubarek 🙂🙂 ama en tatlı da o sabah oluyo sanki ya 🙂
Bsrultrk Nesrincente evet gercekten 3 de uyansa üzmüyor ama sabah öyle tatlı ki o uyku 😅 4-5 de uyanıp yaptığı gülücüklere tepki vermemek gerçekten zorluyo