Merhaba, kızım 2 ay 6 günlük. Doğduktan sonra enfeksiyon sebebiyle 5 gün yoğun bakımda kaldı. Sonra uzun bir süre meme reddiyle uğraştım. Şimdi de doluyken emip 5 dakka sonra bırakıyor ve ağlamaya başlıyor. 2 saatte bir emziriyorum,bez sayısı da iyiydi ancak bu ay sadeve 350 gr almış. Sanırım yağlı sütü içmeden bırakıyor. Sadece hazır doku hali emip,sonrasında emmiyor direk ağlıyor. Bu konuda önerisi olan var mıdır