Zeynep11 şu an çok gereksiz bir duyar kastınız. Hiç tepki vermemişim gibi davranıyorsunuz. Niyet okuyorsunuz, vakti olmayan beğenip geçiyor diye. Siz öyle yapıyorsunuz sanırım?
gerçekten şu an sinirlendim, benim postlarima yazmayın lütfen o zaman. Ben çok dikkat ederim, okurum tek tek beğenirim, cevap yazdığım da olur ama mutlaka okuyup beğenirim, en son denilecek kişiyim yani