Merhaba,
Artık iyice dikkatimizi çeken bir şey danisacaktim. Annemler yan binada oturuyor, bebeğim oraya gidince çok fazla ve uzun uyuyor, rahat rahat uyuyor. Bizim evde böyle değil, daha az uyuyor. Sanki orada sürekli uykusu geliyor gibi anneme kafayı sokuyor uyut beni diye. Her seferinde böyle. Hatta ne zaman gitsek oynamak için yine uyuyacak oluyoruz. Oynasa da sonra yine uyuyor aşırı huzurlu derin. çok uslu orada, bizde uyurken daha zor uyuyor. Neden olabilir bu? O evde köpek de var havlasa da rahatı kaçmıyor. Daha serin bir ev. Hamileliğim hep orada geçti.