2 haftadır kaşınıyoruz bizde kızımın ayaklarını sarmış ben onu bişey yeni sandım sürekli elleri ayakların da vücudun da bişey yoktu meee bekle de ayak el koştuk altından başlıyormuş doktor karısım vazelin veri eczane de yaptırdık daha 1 gün oldu süreli ama hala kaşınıyor geceleri