Biri bana buraya nasıl resim yükleyebilecğimi anlatabilir miii , ben 6 ay uğraştm ailem 1.5 sene uğraştı bu uyuzla 3 aylık bebeğime bile bulaştı ne çektğimi ben bilirim , en son bir profesöre gittiö be onun yazdığı kremle çok şükür hepimiz atlattık ve olan herkesede onun tarifini verdim onlarda atlattı. Diğer verilen kremler gibi leş kokulu da değil ben kokuya inanllmaz hassas bi insanım ben dayandıysam herkes dayanır yani. Biri bana anlatabilirse resim yüklemyi reçeteyi atabilirim