Tokyo
Zaten sizde yazmışsınız öncelikle uykusu geldiğine emin olmak lazım.
Ben rutinlerin çok yararını gördüm o yüzden paylaştım,ilk zamanlar uyku danışmanları da okuyordum bu ne böyle diyordum, banada abartılı geliyordu ama yumuşak geçişler yapmayı sağladığı için erinmeden yapıyorum.
Nasıl yararını görüyorum?
Uyku saati olduğu halde uykusu gelmeyen bebek ben rutinleri uygularken vücut dili ile beni reddediyor.Kendini geri atıyor mesela camın önünde.
Yani anladım anne sen beni uyutacaksin ama ben daha hazır değilim diyor bende 15-20 dk daha uyanık tutuyorum.Oda boş yere ağlamıyor bende gerilmiyorum.
Umarım ifade edebilmisimdir.