Browni
Öncelikle uyku saati olduğundan emin oluyorum
Karnını doyuruyorum
Tulumlarini giydiriyorum(sadece gece)
Sözsüz ninni açıyorum (hep aynı ninni)
Salonda camin önüne gidiyorum( aynı cam)
Uyku zamanı geldi iyi geceler kuşlar,iyi geceler komşular,iyi geceler aydede, iyi geceler ağaçlar şeklinde her gece 2-3 dk lik bir hikaye yapıyorum kısık bir ses tonu ile.
Evde kim varsa iyi geceler diyoruz
Odasına gidiyorum perdeyi kapatıyorum kucagimdayken.
Yatağın başına geliyorum şimdi uyku zamanı seni çok seviyorum diyip sımsıkı sarılıyorum yavaşça bırakıyorum ve odadan çıkıyorum.
Ninni koridorda o dalana kadar çalıyor,uyuyunca kapatıyorum.
Rutinleri yaparken sakin olmanızı öneririm yani görev gibi değil akış gibi davranın.Bebege zaman tanıyın,yukarıda kendi rutinimi anlattım ne zamanki rutini hikayelestirdim bebeklerim daha sakin uykuya geçtiler hem gece hem gündüz, öneririm.