Derensk 40 çıktı 3 hafta sonra oldum emziriorum ama diğer adetlerime gore daha kısa ve az surdu anlamadim 🤷♀️
mavilimorcicek41 Bursa97 iyi yaptın canım benim hem mide ağrım vardı hem bulantım aslında stres kaynaklıymış ama adette olmadım 6 aylık olucak bebeğim o yüzden hep diken üstündeyim ya anlamazsam diye sezaryenli olmasam korkmam aman olsun ikiz gibi büyürler diye 😂😂
Derensk Bursa97 aynen öyle oğlumda da böle oldum.kizimda 3 Ay sonra bunda hemen artık.ortaya karışık Allah ne verdiyse 🤣olalım da önemli değil o gerginlik korku adamı.mafedio
mavilimorcicek41 Bursa97 yeni doğduğunda bende çok çektim silikon uç vs taktılar çocuk 10 gün tutmadı internetten yöntemler araştırıp zorla tutturduk sonra bi dönem rahatsızlandım sütüm kesildi mama vermek zorunda kaldım karnı doysun yeterki sıkma canını
Bursa97 mavilimorcicek41 ben 40 gün denedim canım silikon ucla falan filan derken tutmadı yani bende öyle düşünüyorum karnı doysun sağlığı yerinde olsun gerisi önemli değil
Dezehs Bursa97 adet olmama ya güvenmeben doğumdan sonra 1 sene adet görmedim adet görmeden hamile kaldkm
Minikkusuumm Bursa97 adetiniz ağrılı oluyorsa anlarsınız benim adetim şiddetli ağrılıydı yine öyle olmustu
Asel_sahra Bursa97 bende 24 gün önce sezeryan oldm hala kanamam geliyo normalmi acaba pedten artk pişik oldum