Bursa97 Emzirmeyen annler doğum yaptıktan ne kadar sonra adet oldunuz acaba birde adet olmafan hamile kalınır mı bu konuyu çok merak ettiğim için soruyorum yani 🤣
salgarsaniye Bursa97 bende 5 ay sonra adet oldum halen emzirdigim icin düzensiz oluyorum normalde adet olmayan bayanların hamile kalmazmış diyorlar
Nazlican355 salgarsaniye ben 7 ay oldu hala olmadım ama saglik ocağının doktoru dedi oyle bisey yok aksine rahmin temiz olduğu için olabiliyormuş
Bursa97 salgarsaniye Benimde kanamam bitti 3 gün sonra birdaha kanamam oldu 1 hafta adet mi oldum yoksa normal kanama mi bilemedim ama okadar çabuk adet olamam herhalde diye düşünüyorum emziremiyorum da ben
Bursa97 Minikkusuumm ya herkeste değişiyor demek ki bende 38 gün seezartandan sonra kanamam oldu 3 gün bitti sonra gene başladı yoğun bir şekilde 1 hafta sürdü ama adetmidr yoksa normal kanama mi bilemedim
Minikkusuumm Bursa97 adetiniz ağrılı oluyorsa anlarsınız benim adetim şiddetli ağrılıydı yine öyle olmustu
mavilimorcicek41 Bursa97 kayınvalidemin 6 çocuğu var hepsinin arası 1er yaş doğum yapmış hiç adet olmadan 3. 4. Aylıklarken hamile kalmış
mavilimorcicek41 Bursa97 o yüzden geçende beni hoplattı sen hamilesin ondan böyle miden bulanıyo diye gittim test aldım imkansız olduğu halde 😂😂
Bursa97 mavilimorcicek41 ya işte bizde korunuyoruz ama bir miğde bulantısına birşeye insan tedirgin oluyor doğal olarak daha bebişim 2 aylık çünkü adette olmadım daha ondan sormak istedim burdaki bayaan arkaslarimadda🤣
turkerg Benim lohusaligim 55 gun surdu. Bittikten 3 hafta sonra adet oldum. Sonrasinda duzenli olarak adet oluyorum😅 ama hamile kalmak icin adet gormek sart degil korunmak lazim.
Bursa97 turkerg benim 38 gün sürdü 3 gün gelmedi temizlensin sonra tekrar başladı 1 hafta daha o gene kanamadir herhalde okadar çabuk adet olunur mu merak ettim kornuyoruz zaten ben o hamilelik seysini bugün internette bir şey okudum da ondan sordum canım
mavilimorcicek41 Bursa97 iyi yaptın canım benim hem mide ağrım vardı hem bulantım aslında stres kaynaklıymış ama adette olmadım 6 aylık olucak bebeğim o yüzden hep diken üstündeyim ya anlamazsam diye sezaryenli olmasam korkmam aman olsun ikiz gibi büyürler diye 😂😂