ikizbabymom çevrede şu algıda çok fazla var birde. Mesela kız bebeğin gelişimi erkek bebeğe göre önde olur. E böyle olunca kafaya takmadan edemiyorum beklentim yükseliypr üzülüyorum. Şunu bile düşündüm ya bu psikolojiyle . Hep ilk bebek deneme tahtası gibidir , onunla öğrenir tecrübe edinirsin. Peki ben kızıma haksızlık etmiş olmaz mıyım ? Onun giden gere gelmeyecek onca ayına , onda tecrübe edinip 2.bebekte daha bilinçli hareket etmek. … bu mesela beni çok üzdü ve bu yüzden 2.çocuk bile yapmayabilirim ..