NevinYS ablam doktor bana söylediği aşı yaptırırsan biontech yaptırma diğerini yani sinovac yaptır, ve mecburen emzirmeyi kesmen lazım çünkü bu konuda daha hiçbir çalışma yok riske atma dedi ama benim bebeğim 14 aylık olacak nerdeyse, benim de pztsi sıram geldi ben de sütten kesmek istemiyorum ama sıra geçince en sona kalıyorsunuz