Zeyzey2019_ NevinYS ben yaptırdım. Benim kızım biraz büyük 26 aylık ama bu aralar çok sık emiyor. Bir sıkıntı yaşamadım görünürde. İnşallah uzun süreli bir etkisi olmaz ikimizde de.
aykoz_ Songena19 doktorlar öneriyor ama bazı bölgelerde emzirenlere yapılmamış böyle bişey var mı. Bende ögretmenım aşı gelır gelmez olmak istiyorum
zynpduru021 Songena19 benim bebeğim henüz 1 aylık öncelik hakkım var ama yaptırıp yaptırmamak arasında çok kararsızım😒
NevinYS masalcik yaptırmadığımızda sıramız geçiyor mu acaba yoksa sonradan karar değiştirirsek hakkımız devam eder mi🤔
NevinYS Aysen58 ek bir hastalığım da yok ama neden sıra geldi anlamadım ben de öğretmenim ama onunla da ilgili değil bu sıra
Zeyzey2019_ GUZGUZELI benim kızım 26 aylık. Büyük olduğu için yaptırdım ben araştırıp. Ama küçükse doktoruna sorun muhakkak.