Mihrimahimmmmmm ne kadar erken o kadar iyi kuzum. Özellikle bu ara geçirmeyen tek bir yakınımız kalmadı her evden bir yada iki kişi yakalanıyor maalesef. Bende test verdim eşime hap getirdiler. Şükür cıkmadı. Pozitif cıkınca hemen arıyorlar ben ertesi gün öğrendim öğlen negatf ti