GoGirl Mihrimahimmmmmm test yaptirmalisiniz bunu kimse bilemez gecmis olsun.yaptirin covidseniz karantinaya girersiniz yoksa mutlaka birilerine bulasir ordan baskalarina birileri yogun bakimlik oluyor boyle boyle
Ayyuce101 Mihrimahimmmmmm ben hamileyken yakalandım koronaya ve ben grip olarak geçirdim ilaç hiç kullanmadım sadace gidip gelip yedim 🤣şükür geçti şuan kızım dünya ya geldi 4 aylık oldu bile ☺️İnşAllah normal grip siniz
Serife00 Gripsin şuan herkes grip bAkAn küçük pardon kos koca Fahrettin bu sene grip yok diyerek yalanlarına yenisini ekledi ben 1 haftada düzeldim
Mihrimahimmmmmm Serife00 grip hastalıgı bıtıyomu yanı anlamadm kı ben cok eskıden grıp oldgmda agır gecrmstm sımdı nasıl anlayacam sasrdm😬
Mihrimahimmmmmm Serife00 grip hastalıgı bıtıyomu yanı anlamadm kı ben cok eskıden grıp oldgmda agır gecrmstm sımdı nasıl anlayacam sasrdm😬
Melooo Valla öyle diyorsunuz da 2 doktora gittim gribim diye ortalarda gezdim covit olduğumu öğrendim varmı yok mu grip bilemem ama dikkat etmekte fayda herkes maskeli bu yüzden grip salgını oldugunu bende düşünmüyorum
Melooo Mihrimahimmmmmm bi tek burun akıntısıyla covit diyemezsiniz eğer başka şeyler de eklenirse o zaman yaptırısınız boğaz ağrısı baş ağrısı eklem ağrısı vs bunlara dikkat edin geçmiş olsun 🌸
Lagertha Mihrimahimmmmmm mevsimsel grip salgını var ben ve bebeğim de hasta olduk doktora gittik alerjik dedi.Ateşimiz ya da baş ağrımız yoktu burun akıntısı ve hapşırık dışında. Büyük ihtimal polenlerden dolayı
Gulsah10 Mihrimahimmmmmm valla bizimkiler yerinden kalkamıyor aha 10 gün oldu daha doğru düzgün yemeklerini bitiremiyolar ayakta dolanamıyolar odada öyle sessiz sedasız oturuyorlar yatıyolar 🤷♀️ kemiklerim kırık gibi diyolar konuşmaya dermanları yok nefesleri kesiliyo valla bence de korona bu benimde boğazlarım ağrıdı test verdim negatif çıktı ama ne koku ne tad alma var 2 gün yattım bugün iyiydim şükür ama yine koku tad yokbomboş aşılıyım diye heralde inşallah normal griptir koronaya çevirmez 🤲
Gulsah10 Mihrimahimmmmmm aynen aşı gerçekten koruyor sanırım bünyeden bünyeye de farklılık var tabiki aşıya rağmen pozitif olan da mevcut ama ağır geçirmiyolar kalıcı hasarlar yok diye biliyorum kendimde sağlık çalışanıyım 🤷♀️ çok tuhaf ortalık anlamlandıramıyoruz artık 🤦♀️